Back from Singapore

感謝大家的關心,最新報告是手腕仍然發紫,直徑達6cm,但手部活動已經回復7成,只是要反開手掌的話仍然有困難,不過想起來發生這件事是昨天,而不是要回港的今日,自己一個人拿行李由酒店到屋企也沒有問題,實在是十分的感謝主。

新加坡,4天之後還是覺得,如果不是工作的關係,一定不會再去了,悶都算,最討厭的還是沒有特色,你又唔係西方國家,做乜嘢要樣樣嘢用英文,慘在又唔係講得好,講講吓又變做國語廣東話,和這個國家的風格一樣咁奇怪。

本來都不是喜歡吃,但也吃了兩遍海南雞飯,因為我實在太喜歡海南雞飯了,在地道的文東記吃了一次,在文華酒店又吃了一次,還是覺得後者比較好吃,可以選擇要雞脾,醬料的味道也較出色,不過加上馬來拉茶,要HK$150落樓,在新加坡來說真的很貴喇!

回程的飛機身旁坐了個印度中年男人,一上機便一輪咀撩我說話,又畀個email我,叫我去印度就搵佢(我留番畀你啦阿finn),就算我打機和戴earphone看戲也不放過我,「What do you learn from the video game?」(吓...)「Nothing!」「So you play it just for fun?」(咁梗係啦,唔係坐飛機都要咁搏命呀...) 最慘就是他和新加坡人一樣,英文口音完全難以適應,每說一句我也又問「What?」,唉,落機嗰一刻,真係...感覺仲釋放過我由奧地利坐咗十幾個鐘頭機返嚟呀!

Comments

lamkiuwai said…
人地苦悶,想搵人講野 XD
希望你早日康復!
Anonymous said…
你呀,第時咪博命食o的有毒野,今次真係嚇死異鄉.....

o的印度人有一種通病,就係明明講英文好有口音,但係都仲係好有自信咁講!! 好多時佢地同返自己o的印度人傾計都係講英文添~

睇黎我都要諗下我星期日上機要帶o的咩去做!! BUT 我揀左單邊位呀,呵呵呵!!
Anonymous said…
如果過幾日仲未好返,你記住揾我啦!
你有意外險架...
take care!
Anonymous said…
wa~印度人呀~佢型唔型架?
我估我會好高興認識佢~(如果我係機上)
仲話去印度可以搵佢tim...wa....

對於係異地受傷呢,我都好有經驗,
那一刻真的覺得在陌生的環境,只有神可以倚靠呢~
ernus said…
Finn:
個印度人...好樣衰,仲臭臭地,把口又唔停,我唔知你仲會唔會好高興認識佢囉。老實講,如果型,我都唔會覺得佢煩啦!
Anonymous said…
其實異地入院我都試過,都幾無助架~~ 好彩呢個世界有手提電話呢回事!!

Popular Posts