Life is wonderful

從來都是個貪新鮮的人,找對了工作和男友之後,還是要找方法令自己生活過得刺激一點
所以希望keep住間唔中有得出trip/去旅行,希望不停學習新事物,有新玩具、新game、新衫新鞋
在6月和9月之間或者還有多一個trip
想玩Yoga(just for health的)、wakeboard,繼續睇書學影相,學日文
還有少年Keroro模型、New Super Mario Bros(終於買到)
Life is wonderful, even though u dun have enough time
==========================(學阿finn的)
晚上突然飛了隻蝴蝶進來
苦悶的豹豹突然有了生氣
在家亂跳亂叫
睇住佢真係好搞笑
其實佢反應真係好快,好叻仔
===========================
電腦真係好唔可靠(無線router都係)
這次災難在換了HDD和Mr. A借給我的USB HDD case的幫助下,應該解決了
最勁的是我學識了砌機
===========================

Comments

Anonymous said…
我都有興趣 wakeboard,或者水上活動。
ernus said…
我d同事諗住約一齊去wakeboard,但我地應該平日上晝去,到時睇下你得唔得啦!(不過wakeboard真係幾貴!)
Anonymous said…
其實你屋企o係幾多樓??? 你同我講話有蝴蝶飛入你間屋之後我就不斷咁諗,呢隻蝴蝶一定好有魏力同埋好有力!! 要飛上黎仲要俾豹仔咁玩法居然有機會有命出返去!!
ernus said…
7樓囉(同你以前一樣,不過我有得坐lift),o個晚總共飛左1隻蝴蝶同3隻飛蛾入黎,痴線!
YUEN said…
最好還是買真正的電腦吧,您個人會即時型四倍!
ernus said…
yuen:
我都想呀,已經考慮左好耐喇,或者你資助下會好d囉。
加埋D-SLR我咪型左16倍?!
Anonymous said…
I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Popular Posts