Singapore

又要出發了。
本來覺得新加坡應該是好悶的,但竟然給我發現,原來這裡有高島屋和紀伊國書屋,都是我在日本喜愛的地方啊。
一個沒有太多東西看的地方,唯一的選擇,就是買物了,yoo~

講到好似去旅行咁,總之希望一切順利啦。

p.s. 將進入死亡之週,事關敝集團將於月底遷往筲箕灣-_-",所以星期三回來後,要在星期四一天之內完成整個手機展的稿,而更壞的消息是星期五六又要趕再下期的東西,即是說,這一個星期將會非常非常艱辛,希望6月尾畀我抖番下啦。

Comments

Anonymous said…
而家新加坡大減價,好似orchid road果d舖頭都大割引,可以去掃貨。
ernus said…
咁你都知?果然係出trip王!
U記士多 said…
以後大家都係港度東區,得閒來quarry bay食下tea啦!!

你去singapore一定要食綠色的斑籣蛋糕,超鬆軟,我已order了同樣去singapore做野的同事在機場買o的回來,但佢地...都係信唔過。

Popular Posts