結婚?

我想知道,為甚麼長輩總是這麼希望我們結婚生仔?
玩BB的時候,「過幾年到你生番個囉」(過幾年?唔好啩?我唔想見到自己個樣仲好似中學生咁就大住個肚)
家庭聚會的時候,「你幾時結婚啫?」(1個月前咪答咗你囉,問多幾次都唔會提早架喇)
牧師:「得閒約吓我傾計啦!」(已經是最不pushy又最有需要的一關)

其實拍拖拍得耐有甚麼問題?是不是一定不「婚」就「分」?25歲好老咩,而家大把人30歲都未結婚啦。
我不是抗拒,只是我仍然享受現在的生活方式,要改變不是問題,但這是我們兩個人之間的決定,別來跟我囉囉嗦嗦。

give me a break please.

Comments

lamkiuwai said…
我老豆咪因為呢樣野成人煩住我囉,唉。
Anonymous said…
我爸媽係岩岩相反,人地唔提仲好!!

Popular Posts