我同方力申踢波!!!

冇錯,方力申唔係重點,我「踢波」先係重點!!!
事緣本雜誌舉辦Futsal 3人室內足球活動,邀得方力申、Miki、吳日言等作賽,由於有女星的關係,我們亦需要派出女同事參賽,作為此team的唯一女同事,當然不能倖免,但係當知道自己要去踢波嗰陣,莫講話你哋,我自己都忍唔住爆笑。
未踢過波嘅我,估唔到第一次就眾目睽睽之下喺青衣城獻咗畀方力申!
嘩,方力申呢,真係好靚仔,最正係唔高,我最buy呢啲!(所以話做個矮嘅女仔有時都唔錯)
最勁嘅係我入咗一球囉!最後仲拎咗銀牌(得兩隊比賽-_-"),簡直係為我嘅運動史寫上光輝嘅一頁!

p.s. 嚟咗呢間公司,真係乜嘢古怪事都有可能發生呀!
p.s. 相片遲點補貼,或者睇吓聽日啲報紙啦-_-"

Comments

Popular Posts