婚紗照絕密曝光暨拍攝後感


(在mona lisa偷拍的,只有機會拍這些所謂「對相」,這一對,我們都很喜歡。)

籌備了不短的時間,好友舊友早已經知道,但要在blog內發表,一直以來還是不想,因為斷斷續續發現有很多沒有想像過的人會來這裡,但到了現在,只剩下半年了,也沒有那麼在意了,好像機姐所講:「開心事嚟㗎嘛!」。
本來因為種種原因不打算拍婚紗相的,不過因為酒席有$5,888的coupon,就孤注一擲揀了mona lisa拍一輯,另外加了$2,680 upgrade,再加$388影新影樓。拍攝當天下大雨,另選一天補拍花園,所以原本的一妝兩頭兩婚紗一晚裝,補拍時再額外加了一頭一妝,泰特的白色禮服也因補拍的一次沒有銀色背心,改穿了更靚的金色,也算有著數。妝化得很濃,裙也很長,每拍一個景點都要麻煩攝影師助手替我搬一個「增高器」,真係辛苦晒。
今天去揀相,原本很怕會over-budget,又沒有約朋友去,但憑我們兩個人的品味,數目竟然是剛剛好,其實不是拍得不好,只是很多老土的pose,我們都接受不了,很快便選到。那個做sales的也算笨,好像提名冊,她一句便問我們:「呢個size夠唔夠?」心想,擺明唔夠,但死人都話夠,自己出去搵人整平幾百倍,昨天patrick在公司和我演習的與sales對話,全部只要一句:「唔使喇」就搞掂。很沒趣。最後只是加了$350將細相簿的15張加到25張(抵啦),甚麼靚相簿防潮也沒要,好叻女。
最後要開一段提的,當然是我們的攝影師joey,好似ketchup的ken,我們都覺得他超有型,不單是外形那種,而是一舉一動都好有型,又懂得搞氣氛,我跟泰特說:「搵佢影相都幾唔開心,個個女仔一定覺得,個攝影師仲型過自己個老公!」

p.s. 見到阿sa著短婚紗在禾田拍的婚紗相,真係好型呀,泰特話:你影啦,我話:唔使錢咩。但真係好靚,有咁瘦就好。

Comments

Franky said…
衷心恭祝你們,永遠開開心心!
U記士多 said…
恭喜晒!根據我朋友的經驗,未到擺完酒一刻,還有很多時要煩的(當然我希望你地順順利利啦),你們倆也要心平氣和,別破壞那開心的氣氛,知道嗎?
Anonymous said…
結婚相睇過唔同人好多次, 但今次係哥哥,
好難想像~感覺好奇怪~ 哈哈

可能因為你兩個個樣太細個都有的關係~哈
不仔 said…
成個老襯~~~從此被困~~~~~
XDDDDDDDDD公起公起呀~~~~~~~
Raymond5pm said…
恭喜恭喜!!!
啲相好靚啊!
曲豆 said…
恭喜恭喜
第時要改口了
Anonymous said…
細頭:

我都係大約半年後結緍呀 ^o^

細A
ernus said…
thanks all,衷心多謝大家的祝福!

細a係咪臭小芬?
好耐冇見喇!
都恭喜你呀!
Anonymous said…
係"揪" 小芬呀!
相信都無其他人會叫你做細頭掛! ^_^
ernus said…
細a你有冇msn?
add我丫 ernus@hotmail.com
搵日真係約埋鄭詠c出黎啦
Anonymous said…
恭喜恭喜!
(好遲..XD)

男既英偉
女既美麗

登對登對 :)
Alvinity said…
真令人羡慕,恭喜Ernus,也恭喜小芬 :)
ernus said…
sheungy唔使羨慕,可能好快到你呢^^
Anonymous said…
希望我的留言不太令你突然吧…我是soci的大餅。

結婚相很美呢!特別留言祝福你倆的。 :)
ernus said…
哈哈
多謝大餅
一個留言搵番失散的大學同學,幾好呢^^
Anonymous said…
你是我地03社會第一個結婚的嗎?
ernus said…
我係04社會黎架...哈

Popular Posts