認命啦

不知不覺,在這裡工作已經一年。畢業入行至今,已是四年。四年說長不長,但足夠讓我去對這行業有深入的了解,決定去留。去和留的想法,其實時不時也會在內心競賽,我不是無病呻吟,其實在新加坡回來的那一晚,和泰特說著說著,就流了一夜眼淚。

有時也很想做個普通人(當然也不是說自己好特別),找一份朝九晚七月入三萬的工作,或者像身邊的朋友打份政府工從此不用擔心下半世的生活,愛買甚麼便買,一年去一次歐洲一次日本,工作是人生的一部分卻不是人生的全部嘛,何必這麼介懷。但當認真想像轉行時,又有無限的不捨,更不能想像自己每天和普羅市民迫地鐵、買早餐,穿得高跟鞋拿名牌手袋上班的生活。

例子是,上星期做訪問回來,我跟同事K說,因為有人弄錯了時間,我的心情不好,當一眾人等在吹水寒喧時我就全程黑著臉,那邊廂同事R參觀1億豪宅後回來說:啲裝修好俗嘅!同事K說,所以我們這一輩子就坐在這裡囉,識冇錢男朋友囉。

臭睥氣的人,只能認命,甘心以低薪換取自由快樂刺激滿足感與尊嚴。不知道將來的路怎樣走,還要忐忑多少次,有沒有一天我可以甘心過普通人的生活,我只能見步行見。

Comments

lamkiuwai said…
咁你都仲好,起碼你係女仔,換轉好似我咁,有幾多個女仔甘心同一個冇錢記者仔結婚?我曾經試過認命,但到最後都係放棄了,因為對我來講,錢真係唔係太重要,有自由,唔使睇人面色,可以鬧老總鬧得過癮就夠了。
Anonymous said…
做政府工唔係咁簡單呀… 人睇我好,我睇人好咋…

政府工,講制度,講程序….. 有創意的你…要三思呀…

因為萬幾名公務員,九成九都係跟程序工作。只是極少數人的定制度… 而定制度時,亦只是按制度把舊制度改兩改。

工作重覆而冇新意,完成了的報告極大部份是收埋唔用的。所有特別的工作必定外判出去,錯咗唔使上身,就好了就話係我發起的…

上司下屬講authority…永遠冇 “幫下手”… 人人只做份內事… 因為在政府工作,係Losers’ game 唔係Winners’ game.. 好似香港甲組波咁,你唔使好以打英超咁叻… 只要唔犯錯,你就贏...

政府冇雙糧花紅,人工按年資…. 努力上進的你,和返工等食tea - 食tea等放工的佢,人工是一樣。

升職講關係。聽聞政府內,升職有兩個可能,高你兩層的上司好鐘意你,想升你去幫佢手.. (問心,我唔係咁材料) ,另一個可能係,你直屬上司好討厭你,希望你快快升去其它部門唔使對住你 (我唔知識唔識玩制度玩到咁出神入化呢..)… 但兩者既前題係… 你上司係好得閒… 得閒到自尋煩惱替你寫report… (機會.. 有幾大呢!?!?…)

政府工冇自由,重覆而冇意義的工作,極可能要做到65… 一入政府,就像入了黑洞一樣,因著那份高人少少的人工 (人人一年出十四五個月糧… 還未計平時收下獎金禮物之類…) 和一堆雞肋的福利 (say 睇街症唔使排隊, 急症室唔使錢… 依家入職冇長糧啦…)… 令你不願離職,但又對工作極之不滿.….

再者.. 對於一個就 “我信聖而公之教會” 都有保留的批判者,要你宣誓效忠這個無腦的政府和無理的制度,係唔係百份百的 “發假誓”… ( 加上我是個從心底裡效忠別國)…..

再再再者… 寫comment都唔可以俾人知……用Anonymous…

你還願意做嘛….
森美 said…
曾經和同事說起,原來她轉了三個月寫字樓工,完全頂唔順生活可以如此刻板苦悶,結果還是行回頭路,做番記者。我們的命就是這樣的了,而且做記者從來都是一件好到不得了的事,即使工作不是生命的全部,但我熱愛這份工作。

Popular Posts