customer service

每天接無數個電話,大概只有20%是私事,其餘的不是PR,就是促銷的。
促銷的電話很擾人,但和那些客戶服務員對話,真是有趣得緊,以下是數個例子。

case 1:
「喂,梁小姐我係citibank姓歐架,為咗答謝你支持i.t.信用卡,我哋想送番個優惠畀你,唔知你而家得唔得閒呢?」
「(趕稿中)唔得喎。」
「咁你咩時間方便呢?」
「8點後丫。」
「8點後我收工喇喎。」
「......(乜原來係要我就番你嘅) 咁你星期五打嚟啦。」

第二個星期的星期五。
「喂,梁小姐,你係咪放緊假呀?」
「你係邊個?」
「我係citibank姓歐嘅,上星期三打過畀你,你叫我星期五打嚟,我諗住你放假丫嘛。」
「(諗多咗喇你)唔係呀,你講啦。」
「(下刪數千字關於醫療保險計劃)......」
「唔使喇,我諗我都係冇興趣。」
「梁小姐,其實醫療保險唔係為興趣。」
「(差點笑死)下,咁梗係啦!」
「買保險係講需要。」
「咁我冇需要,我本身有買保險。」
「咁你之前買保險都唔係為興趣,係為需要架嘛。」
「我唔想再同你講,拜拜。」
阿歐生,請問你係咪有語言障礙呢?

case 2:
「梁小姐,我哋係PCCW,為咗答謝你支持網上行服務,我哋會送1個月now.com同moov服務畀你。」
「(成日咁多人答謝我,不如畀cash我啦)我諗唔使喇,因為我用mac機,你哋唔support。」
「唔係喎,只要你上到網就用到。」
「唔係喎,你哋真係唔support mac機。」
「er...咁不如你試用moov丫。」
「moov都係唔support mac機架喎。」
「唔係喎,只要你上到網就用到。」
「(又係呢句?)真係用唔到呢。」
「er...你試過喇咩?」
「試過呀,不如你同番technical嗰邊同事了解番再打畀我喇。」

case 3:
「你知唔知我係邊個?」
「(痴線!)唔知。」
「我係阿哲呀。」
「邊個阿哲?」
「我係xxx(泰特)個小學同學呀。」
「哦。」
「佢有冇話畀你聽我而家做緊乜呀?」
「(唔慌好嘢)冇。」
「我喺宏利做之嘛。幾時得閒出嚟飲杯嘢?」
「唔得閒。」
收線之後馬上打給泰特丙了他一鑊,我知你對朋友好,但你不如對你女朋友好啲。

我明白,大家都係打份工,我都儘量好聲好氣對你,不過如果可以用下個腦,諗清楚customer service應該係點,我哋做客仔應該會開心好多。

Comments

Popular Posts