減壓

MSN中朋友說:張相個男仔係你男朋友?
我:睇清楚啲,林一峰嚟架喎。
朋友:林一峰?咁親熱嘅?你哋都幾襯喎。

算啦。別擔心我,我只是發下癲。最近partner離職,新同事未上任(請都未請到呀),workload很重,壓力很大,身體開始響警號。失眠,明明很累,但也要個多小時才能入睡,比起以往的1分鐘,簡直比死更難受,好幾晚睡到半夜,又不停紮醒,醒來時很驚很驚,但唔知驚乜(阿jan話阿媽話呢啲係個人玩創咗,但我好耐好耐好耐冇玩過,悶創咗就有份)。試過發夢有新iPod出,阿gus叫我連埋samsung部K3做大故仔,試過明明忘記了第二晚有工作,在睡夢中醒起那個約會。好恐怖。

要學會減壓呀。畀我發下癲啦。喪煲林一峰啲歌。

Comments

Popular Posts