朋友我當你一世朋友

(左起) tracy, michael, tong, ernus, finn, emily, ki, 李日昌, 韋少, lawrence, wing cheung(唔關事的)
今晚去了Micahel的surprise birthday party,我和finn事前都想,死啦,Michael的朋友我哋又唔識,又係去「嗰啲地方」,啲人又要狂劈,又怕某人嚟嘈住晒(畀面你咋michael),誰知,所有不好的事都沒有發生。好開心呀。
還是開平的同學自成一角,起初都有些人玩,但只是維持了15分鐘,大家好久不見,都忍不住狂傾計,感覺真的很親切,我太愛你們了。
要紀錄重點日後讓自己回味的有:
1. 終於等到呢一日,阿奇同emily,真係好鬼sweet,不過sms話10:30 SHARP,你兩條友11:30先到,好sharp囉真係,冇晒誠信喇以後。
2. 一入門口見到右邊有個肥仔,我同finn講:「唔識架喎呢個。」然後那個肥仔說:「你唔識我?」嘩原來係陳智傑!肥咗好多!
3. 阿堂真係大個仔喇,以後要生生性性。恭喜晒!
4. 好鍾意michael計那條數,「我哋12歲識...即係識咗24年!」「下?」過多11年就係。
5. 那個人竟然沒來,finn, emily同我都超開心。
6. 每次見到michael都會抱抱,很喜歡。
今晚的感覺很surreal,好像去了另一個世界,原來去銅鑼灣飲嘢,也不是這麼恐怖的事情,因為和你們一起,在甚麼地方做甚麼都快樂。朋友我當你一世朋友。

Comments

Popular Posts