My favorite girl: Charlene

最近很喜歡阿sa。
雖然太瘦,個子又不高,但穿衣很有自己的style,很好看。
最近看《Tea》那輯Levi's相,牛仔褲襯高跟鞋,已經覺得好有型。我看了不知多少遍。
我知道有一群男生永遠情迷阿嬌,但我不喜歡阿嬌,越來越肥、唱不好、演不好,做電視訪問總是呆呆地站在一旁,活潑可愛的阿Sa一下子就搶了鏡。

我問泰特:阿Sa靚啲定阿嬌靚啲?
泰特:差不多啦,好難揀。
我:咁你鍾意邊個多啲?
泰特:梗係阿Sa啦。型啲嘛,又冇咁呆。

證明你真係有taste ^v^。

Comments

lamkiuwai said…
好多男仔都鍾意 d 女仔白白痴痴咁,所以咪鍾意阿嬌囉。
Anonymous said…
我都鍾意阿sa多的
唱得好的, 型的同埋覺得佢個人靈活的。

Popular Posts