開平中學98畢業生gathering official版


起初還很衰地想,搞手應該是做了保險吧,結果是我真的太衰,哈。
雖然人不算多,三十多個左右,來的人有些是好辛苦才說得出名字(一定係中文全名!),anyway,總算是一個難得的機會,98年到現在,有些同學真的是除了在街撞到,之前或者之後,也不會見面的。
其實大家都冇乜點變,變了的是大家的話題由「阿邊個鍾意邊個」變成「買車、供樓、結婚」。

有啲好假的人仍然好假,別怪我越來越不屑。

P.S. 唔知幾多年冇見的李日昌突然提起小學趣事,我都差點忘了,不過實在太好笑了,有必要記下。
話說小五小六時,李日昌經常叫我「肥婆瑜」(那時的確有點baby fat),有次把我說得哭了,他說:「我畀五蚊你,你唔好喊啦!」然後我就不哭了。
低能到爆炸,原來我細個已經咁現實。

相片特別給vivian及其他冇去的同學仔: www.imagestation.com/members/ernus

Comments

lamkiuwai said…
要我找 12 個中學同學出來的確有點難度,但要找 12 個小學同學反而好容易,次次有小學同學結婚,例牌可以請一圍,勁!
Anonymous said…
呀~~~~ 好低能呀真係!!!
我一路睇一路諗好辛苦o係o的手下面前扮唔笑

Popular Posts