意想不到

經過2號的努力,我們竟然還是買不到《一峰一人一結他》演唱會的門票
之前同事替我問過一峰的經理人,他們竟然也是沒有

嘩你有冇咁紅呀?

記得year 2的時候我在中大校園電台搞的演唱會看他
那時候還有Ketchup和未成為at 17的二汶
那個大禮堂,10個人也不夠
然後是藝術節的《1,2,3到你》、《Traveling Live》、《林一峰 x 楊千嬅拉闊》、《你今日拯救咗地球未呀?》、《Camping》(連Smartone的mini concert也有去!)
還有中學時代就看的3P表演(那個和少爺占及茜利妹的組合)
你想不到的,我也在場

今時今日,我應該開心還是甚麼
但正如wyman早前在專欄所講的
有些人,你一世都唔想佢紅

其實我已經揀個唔係咁紅嘅人嚟鍾意架喇喎

我真係非常唔開心的

Comments

Popular Posts