我想要多個仔仔!

一直很想為豹豹添個弟弟。(我只喜歡貓仔,不要貓女!)
這個意慾在每天上班下班經過東大街寵物店時就最高漲,尤是是這隻金黃色的摺耳仔仔,面圓圓、手掌圓圓、身體圓圓,那個肉球更是粉紅色的!我暗地裡叫他做波波。
我為他著了迷。每天至少看他兩次,看他睡,看他吃,看他玩,看他身體一天比一天大。
他們成為我們同事之間每天見面的話題。
寵物店一定對他不好吧,他的眼睛經常流著眼水,好像很可憐的。
有同事問了價錢,$4,800!
過了不久,同事又說:而家咁大隻都冇人買,餵佢都係成本,不如你去叫佢送咗畀你。
(咁都得?冇錯!呢位同事用過呢一招接咗隻摺耳返屋企,勁!)
其實價錢已經是其次,主要是爸爸不想家裡再添隻貓。我也沒法子了。

波波,衷心祝福你早日搵到頭好人家。

Comments

Anonymous said…
係咪真係仔黎架, 張紙寫女既?

薩先生都想幫阿銀搵個妹,
但係我覺得阿銀咁惡死又易吃醋,
實恰死個妹。
ernus said…
睇清楚
係摺耳「仔」
英國短毛「女」
同場仲有隻英短架
呢隻摺耳係仔仔黎

Popular Posts