極討厭自由行

乘地鐵由筲箕灣到金鐘,倚在玻璃上看漫畫,途中數個自由行「美女」上車,其中一個站在我的正前方,一隻掛著手袋的手跨過我捉著扶手,整個手袋就壓在我的漫畫上。怒睥,但完全不為所動,本來想和她鬥力,但我是文明人,身位又輸,經過5分鐘的容忍還是忍不住說:「小姐你可唔可以拎開你個袋?」她才急急將手袋掛至肩膊,過程中當然沒有歉意。
其實你明明一早可以咁,車廂大把位,點解要人哋出聲先識得拎開個袋呢,點解係要咁討人厭,講國語係咪大晒?
極討厭呢班友仔。

然後在金鐘月台被香港乘客踏中了,她輕輕說一句sorry,突然覺得香港人真係算幾有教養。

Comments

lamkiuwai said…
冇計啦,大家有文化差異,最緊要令自己好變左做大陸 lay 。
Raymond5pm said…
正所謂面係人地俾,架係自己丟,有時真係唔怪得我地對自由行人士有偏見。
Anonymous said…
但係,你都有唔啱:那塊玻璃不是用來「埃」的,你一「埃」,旁邊兩條手柄也間接被霸佔了。
ernus said…
喂冇名人,
以我身形係絕對霸唔到條手柄,同埋平日搭地鐵,咁樣做根本不成問題,當時車廂又唔係多人。
不仔 said…
↑絕對同意ern霸唔到兩條手柄位

Popular Posts