me on the bike!


今天採訪了天水圍一個小型電單車場(是脫離IT界很好開始),內有多款外形與真實電單車十分相似的小型電單車,看到這款小綿羊,就急不及待叫攝影師替我拍照,真係好鬼型,同事們看到相片說:「你坐咗完全唔覺得係小型!」冇錯,所以好襯我!車場師傅讓我坐四輪越野電單車上山(!!!),起初有點怕,但玩落十分過癮,平日沒有機會在市區駕車,今日因為工作可以一試,真係好爽!同場還有燒烤場、釣魚場、War Game、水上電單車、小艇等,地點算方便,加上天水圍的天氣比市區好得多(令我有點想在這裡置業),有興趣的朋友可以向我查詢,或緊密留意本刊報道。

最近不少朋友話好羨慕我做記者,其實我都越來越覺得係,好戲還在後頭啊。

Comments

lamkiuwai said…
迷你電單車用來賽車最正,因為唔使攞牌,在私人場場玩就得,最緊要係架車唔貴,不過冇一架私家車接載就比較麻煩。
Anonymous said…
架車真係好襯你呀... fit 到溜油...
我之前係車保d展覽度都見過, 都可以開得好快, 同埋好大陣電油味...
森美 said…
你終於真真正正領會到做記者的好處。
pcheung said…
係天水圍邊頭ga? thanks!
ernus said…
tortoise:我坐O個架用車,冇聲又冇味,仲要有對喇叭可以播MP3,死未?

森美:只要脫離IT界,我就可以更加體會。

PCHEUNG:最簡單的方法,是在天水圍西鐵站坐的士到「馮家圍」,應該$20左右,到達後便會看見「有叉用」燒烤場,裡面就係。另,請問你係邊個?
pcheung said…
oh...小弟是U記的friend
Anonymous said…
天水圍竟然有西鐵搭~~~~我真係老囉~~~
ernus said…
v仔:
我上兩星期先係第一次坐輕鐵咋!
Anonymous said…
咁輕鐵我又好似坐過,中學o個時啦,好似係去元朗~ 咩都唔記得哂!!

Popular Posts