喜歡你,總不會錯

林一峰Camping演唱會@藝術中心壽臣劇場
尾場,非常好的位子,感激同事P的幫忙,朝庭有人果然好做官
很喜歡他穿t恤牛仔褲彈木結他,一支射燈照著他,唱As far as love goes的一刻,感受著他30歲的summary,心裡就感動起來,「As far as love goes, I'll keep smiling」
不過這次我覺得他說得太多,有點over了,我不喜歡搞gag的他啊
驚喜的是嘉賓謝安琪,一個港大美國研究畢業的女生,八級鋼琴造詣,唱功好得不得了,聲音很有個性,性格也真摰,只怪自己太遲喜歡她

p.s. 同日看了《伊莎貝拉》,想不到Isabella真的演得不錯,18(?)歲的女生,長腿給人很青春可愛的感覺,整齣電影也拍得很漂亮,配樂好,劇本佳,今天過得很滿足啊

Comments

森美 said…
你真係有點遲,謝安琪真的好正,佢唱既歌好多都帶正面訊息,同埋把聲好靚,但係驚佢結果都只係傅珮嘉第二,叫好唔叫座。
ernus said…
不過一個人能否在樂壇立足,除了功力,也要看她/他本人的處世態度,做學生時曾經訪問過傅珮嘉,遲了一個半小時,已經令我對她產生討厭的感覺。
森美 said…
有d咁既事,咁又睇唔出佢會咁……
Anonymous said…
乜你幾時訪問過人我唔知既~~~~
Anonymous said…
仲有呀~~~我都好鍾意謝安琪唱歌!!!
(順便賣下廣告,我都有唱過佢既歌,都有8級琴,都係大學畢業生,如果你想要我簽名相黎做你既生日禮物而家講我聽都未遲!!!)
Anonymous said…
喂喂
我都覺得謝安琪ok架
我都有六級琴,雖然無八級,
我都好有個性同埋我都係大學生!
ernus said…
v:
好似係讀U嗰時幫U+做記者,你都走咗佬啦。

v&仙:
算罷啦你兩個,我屋企大把你地o既相(簽名都有d),心領喇...

Popular Posts