侵略最強計劃であります


自從深深地愛上Keroro之後,人生就墮入一個無止境的深淵(相信不少朋友也共鳴吧...gerogero~),每星期K同事拿回來的新產品,總是以極抵價錢引誘我入手,而我也乖乖地奉獻給Keroro小隊侵略基金,有時幾十蚊都算喇,以下介紹的產品,簡直是不得了!!!對一個寫手機兼得閒寫下Keroro產品的記者,這部Keroro手機實在太離譜了,不單止外形勁,更內置了45款(!!!!!)Keroro wallpaper、Keroro小隊icon及MP3播放介面,呀~~~~~~~~救命!
不過我唔會買啦,太御宅族feel喇!
for more details: http://www.phonedaily.com/news/?news_id=4268

Comments

lamkiuwai said…
你生日時考慮送一個 Keroro 雪櫃俾你。
Anonymous said…
咩係御宅族呀?
ernus said…
木:
係又唔拘,我恨左好耐,唔好考慮喇,記住,7月31日呀!

sin:
你真係一個村姑。御宅族係指日本部分沉迷動畫漫畫打機,唔識同外界溝通嘅人。電車男就係其中一個,而佢都係keroro fans。
Anonymous said…
我係第二名村姑呀~~~~~
Anonymous said…
yeah!!

我都係咁諗,太御宅族啦!重拎埋個電話出街就真係名符其實"御宅族毒男" XDDDDDD
Anonymous said…
咁我就係第三名村姑~~~~

Popular Posts