奧地利10天之行


2004年的5月,我們遊了倫敦巴黎,今年5月,我第一次因公幹往歐洲,進攻奧地利的薩爾斯堡(Salzburg)和維也納。
事出絕對是運氣(與林一峰先生一樣,我一直都覺得自己幸運),也經歷幾番波折,奧地利從來都不是自己最想去的地方,但翻著旅遊書看圖片,和朋友口中的「好靚!」,我早已滿懷憧憬,有時候不需要聞名的景點,不需要有手信買,簡簡單單的去感受一個城市,已經叫人感動。
除了正經事,會到一個叫Fuschlsee的地方看湖(老實說我咁大個都見過湖)、莫札特出生地和《Sound of Music》發源地Salzburg、多惱河、我渴望已久的Lomo總部,日子越近,心情越興奮。當然還要鄭重地鳴謝Lomo借出的Horizon Perfekt相機一部,好似覺得,去埋呢次,人生都好圓滿有凸喇。

Comments

Anonymous said…
乜要轉咁多程機.....
ernus said…
係啦,仲要去Bangkok轉,而唔係Frankfurt或者Zurich...
好耐冇見你MSN喎,去咗邊呢?
Anonymous said…
請唔請阿四..我好似都有7-10天假,我都想去啊~!!

Popular Posts