讀書好


書房有兩個半六呎高書櫃,兩個人放書、漫畫、CD、VCD、DVD、遊戲,一層又一層,已經接近全滿,再下去就要再想辦法存放。

從來都喜歡買書多於借書,希望以卑微的力量支持作者,也讓看書過程不為時間所限,日後亦可隨時翻看。買了又不捨得丟,家中的書才會越來越多。我愛細嚼文字,愛嗅書香,走到二樓書店,嗅那一室的書香,是人生一大樂事。我愛看的書,類型算廣泛,武俠小說、翻譯小說、本地文學、中醫健康、哲學社會學......大概只有心靈勵志和金融的不讀。

看著一櫃子的書,才發覺人原來讀書越多,越感到無知。世界太大,人能知道的到底有幾多,即使你不眠不休地讀,也不能看盡所有書本,更何況又要上班又要上網又要social的現代人?所以我告訴自己,要讀得精,要努力讀多點。知識未必是財富,但一定是改變世界的力量。

Comments

Finn said…
完全明白你地個書櫃~

我地用ikea 個的「即棄」書櫃成個 "熬"曬, 今次搬屋已經唔可以再用, 同埋都忍痛掉左好多舊雜誌 / dvd! 不過書係唔會掉的。我地又係係的書上邊的隙打橫放好多野咁, 原來個個人都係咁。

突然記起個時fanling 的書比蟲食曬.... 心還在痛。
EC said…
剛經歴完搬屋,書多真係唔多掂……

Popular Posts