坐短程的士是我錯嗎?

如果香港經濟因為金融海嘯而進入衰退期,我衷心地希望,香港的士業就此倒下來!

每個月總有一整個星期的午夜,坐的士由觀塘返家,短短車程盛惠$16,據正式統計,基本上逾80%司機立即黑面,全程零發言(就算我不停說唔該),燈位前急煞掣驚死你唔嘔,找錢用力扔,更別說跟你說聲「多謝」了!我是按錶付款,我有畀錢的,我是顧客,為甚麼錯的竟然是我?為甚麼連基本的尊重也得不到?你那個錶就是遊戲規則呀,你嫌錢少又咁叻可以做第二行,但你做,就要明白每一天總是有乘客坐短程,就不能將自己的錯誤期望在無辜的乘客身上宣洩。

香港法例禁止的士司機拒載,我亦投訴過出口罵我坐短程的司機,但當他的行動是黑面時,我除了憤怒,下車時用大力關他的車門之外,還能做甚麼?倪震就在專欄寫過,他這種遭遇多極了(是公眾人物又怎樣,的士司機眼中只有錢),報仇方法是平日盡量走路或坐電車,坐長途的時候(像去機場),寧願坐機鐵都唔益呢班人,我是舉埋屋企啲貓嗰8隻腳支持!如有更好對策的歡迎提供。

希望的士業倒下來,是因為這個行業的壞人,並不是「害群之馬」,而是大多數,這個行業是沒希望的!

Comments

Anonymous said…
完全認同!實在有不少類同經驗..
特別是不停說"唔該"也只會換來全程封口不說多謝的回應, 真的氣憤不已!!
難道給他們黑面對待是坐的士inclusive的服務之一嗎?!身為hospitality界分子之一,真為他們惡劣的服務態度感到羞恥...

還記得多年前一個宣傳香港旅遊業的電視廣告,說甚麼"對乘客講多句thank you!"..吥!!
Anonymous said…
我想話我跛腳那段日子, 仲比的士司機惡劣態度對待同兜路!

極後悔個時唔記得左complain佢

p.s. 不過, 我都係覺得都仲係有好既的士司機既
ernus said…
我諗住o係facebook開個group,諗緊個group名,大家都要支持!

仲有好o既的士司機,但係少數呢
Patrick Hui said…
有冇睇黃秋生主演的《的士判官》,啱晒你睇,睇下秋生點樣向的士司機報復!
森美 said…
我都有好多機會由觀塘坐的士返麗港城,每次都好驚會遇上你所講那種司機囉,但係都有例外既,我試過幾次司機都好好人,落車時仲同我講多謝,不過呢類司機唔多囉。
ernus said…
patrick:
冇睇過,聽落應該好激,我又唔使搞到咁大...

森美:
就係唔明點解,我地做客,截的士都要驚,遇到個好的士司機就好似係好好彩咁,有冇搞錯!

Popular Posts