戀物

等了七年,iPod終於都出橙色。以前說過「如果iPod出橙色我一定買」,結果終於都等到。見過真身,其實真係好想要,不過又真係冇乜用(有iPhone聽歌啦),點算好?(我跟apple高層說那句我唔買其他牌子,係真心架)
另一件是Nikon D90,D50都用了兩年,覺得選了Nikon是生平最明智的決定(就算Sony係橙色tone我都冇後悔),的確也是時候升級一下了,不過還是錢這個老問題,一年買這麼多部相機好像很過分嘛......(但我知道,要買就要一出就買,才賺到那個「快」字,因為目睹太多猶豫半年之後買下結果新型號轉眼推出的豬標事件,我不要做豬標呀!)

Comments

Patrick Hui said…
我做了兩年後的豬標,D80出了差不多兩年先買,係平好多,不過一見D90就心郁郁,好想試擺上網睇下甩唔甩到手。
ernus said…
一見D90出我就諗起你 =)

Popular Posts