高清奧運

家中的電視只買了半年,機頂盒遲早要買,本來也覺得奧運是很適合的時候,後來因為搞福音營完全沒時間去理。看了幾天奧運,就把心一橫急速入手,今晚終於看了第一場高清女排。

看了幾天之後買機頂盒,原因不是嫌低清不夠清,而是受不了每晚回來看重播時,除了中國隊之外,甚麼也沒看得到。OKOK我明白,你們都在這段時間突然愛國,中國主場嘛,狀態又勇,每日更新金牌榜不亦樂乎,但我完全看不見這是一個奧運會,只看到中國表演運動會。我無意去否定中國運動員的努力,但我實在連其他運動員的樣子也未見過,更何況是大家的實力相距多少、優勝的地方在哪裡,一點概念也沒有,這樣一點也不好看。要說「中國加油」、「慶祝中國奪金」容易不過,我偏偏就是說不出。所以最後決定買機頂盒,就是聽同事說,多好多個台多啲選擇。結果看了一場日本對波蘭的女排,舒服晒。

今次奧運的不專業旁述已經成為社會話題,希望餘下的日子主持人好自為之,不過我最疑惑的,是當中國隊對香港隊的時候,「我哋中國」與「我哋香港」同時出現,咁我哋究竟係邊個,老掉牙的問題啊。

Comments

Anonymous said…
千其唔好覺得好出奇,澳洲一樣日日播有澳洲運動員的比賽,日日都係播游水,你想話睇下其他國家比賽都冇...
ernus said…

原來澳洲都係咁
多謝提供
Anonymous said…
美國都係咁,無錯,都係游水同體橾
Anonymous said…
其實個個國家都係以播自己運動員既比賽片段為主,始終大家認識啲嘛。不過我又唔覺淨係得中國隊睇(或者我成日睇上午、中午),電視都成日播其他國家運動員比賽。
又唔可以話大家忽然愛國既,民族認同通常都係要有呢類大事先會激發,大家紛紛支持祖國都好正常。
至於電視評述,我都甚為反感,特別係無線。無線啲明星主持成日爭講廢話,明珠仲衰,擺明偏幫中國。我淨係睇亞視,起碼有個徐家諾,非常專業(雖然其他都係廢話為主)。
Anonymous said…
...我覺得我完全outdate...
我屋企唔止無高清台,
搬左去fanling之後屋企連個"4個台"都無埋(只有now tv),
所以你地已經好幸福架啦!
呢個世界唔係個個人都可以安坐家中睇奧運架!

Popular Posts