我又回來了

(五年前的橫濱。這次又會是怎樣的心情呢?)

從日本回來後的幾年,不時會造些日本夢,像兩個小時要在新宿買最多東西、計劃一條最快可以走勻所有我要光顧的店舖,每次都是很緊張的,而的確,當人真正身在日本的時候,腦袋總是不停在想,怎樣才可以用最短時間完成最多心願呢。

昨晚的夢,是我在藥房中,不停買不停買不停買,心裡想:「快啲啦快啲啦,冇時間喇!」

證明又是要去日本的時候了。感謝神,今天應該有兩次去日本的機會。

期待下下星期的橫濱之旅。

Comments

risme said…
你的工作真好,經常到處去!!!
ernus said…
其實這一年已經去少了很多,所以說有辣有唔辣喇,用低薪換取的快樂
risme said…
aiya...其實你係做咩架??
我係廣告人嚟。都係待業咗一個月,啱啱有freelance返!
heehee...
ernus said…
我做記者。本書咩名就唔好講喇。
做廣告都好,係我在傳媒以外另一個有興趣的行業。

Popular Posts