Courtesy

做訪問,尤其是對方是名人,我以為,進門之前把電話調至震機,是最最最基本的禮貌。
今天與十個記者做大圍訪問,被訪者是國際性音樂劇的男主角,地點是酒店的小會議室,半小時內至少有四次電話響,我還天真地以為那些記者會覺得不好意思,即使不切斷電話,也應該離座出去講吧。誰知這四五次(連同PR)電話響,他們都是照接,有些若無其事地照講,有些則大大聲說:「我而家唔得閒喎。」
男主角一直十分忍耐,不過有些聲音在吵,他有時也不禁分心往聲音那方看。如果我是他,一早便破口大罵了。
其實我的電話不斷在震,我沒有理,只是集中在做訪問,這是我覺得一個記者、一個人的基本禮貌。有時我真的很懷疑,半個小時不聽電話,是不是會死人,還是地球在那半小時不會轉?拿起電話說:「我而家唔得閒喎。」就更加諷刺,你唔得閒咪唔好聽電話囉。
還以為文化版記者會比較懂事,原來不然,感覺真的好失禮好失禮。
This is a city with no courtesy.

Comments

Raymond5pm said…
我覺得作為記者,真係冇理由連呢啲基本禮貌都唔識,唔怪得香港啲記者地位越嚟越低... 加上啲娛記文化,令人覺得記者有如老粗...
不仔 said…
唉,有時真係唔知係人用電話定係電話用人。
Anonymous said…
講出了我的心底話
lamkiuwai said…
呢樣係一個文化問題,大陸有時仲恐怖,在記者會上大大聲講電話。
Anonymous said…
唔好話係記者做緊訪問啦,我有時o係office唔記得較震機都自覺失禮。
ernus said…
估唔到大家咁大迴響,我只係希望香港記者,唔好再失禮人!

Popular Posts