dear Frankie

12月前沒有可能不去剪髮,最多只是修修吧。
今天去找Frankie,他說:「我幫你剪咗五年頭髮,你個樣都冇變過嘅。」
-_-!
「好似唔止五年。」
「係喎,我99、00年喺esprit剪嘅時候識你。」
「係呀,嗰時我唔知中六定中七。」

原來已經七年了,最初不記得是否emily介紹的,七年間也有找過其他髮型師,但近兩三年,已經不會了。除了因為學懂了專一,開始不想冒險外,也真的很喜歡Frankie。講手勢他當然不錯(畀$200當然唔好期待佢剪到你似stephy啦),最重要的是他是一個令你很舒服的人。很怕剪髮時不停說話的stylist,也不喜歡黑口黑面的,Frankie就剛剛好,有話便說,沒話時讓你靜靜地看雜誌,不會像隔籬的stylis說早前吃了甚麼日本菜這些閒話,所以兜兜轉轉,也是他最好。

別以為專登為了髮型師而開一個post很無聊,對於一個女生來說,找到一個合拍的髮型師,滿足感絕對可以與找到一個Mr. Right媲美。髮型師嘛,他對你的頭髮所做的,是多麼親密的事,所以那是多麼的重要啊。

最恐怖的,還是從emily口中得知,陳智傑也是找Frankie剪髮的,但不是由emily或我介紹,而是他的弟弟介紹。你話呢個世界幾細。今日去剪仲撞到佢添。

Comments

不仔 said…
對一個不修邊幅的阿伯來說...飛髮至緊要平..呵呵呵
lamkiuwai said…
對於一個懶人來說,剪頭髮的地方最緊要近 XD
U記士多 said…
對於一個女仔來說,髮型師最緊要夾, 剪你想剪的,不是懶醒說明,但剪了出來又...
emily Cheung said…
This comment has been removed by the author.
emily Cheung said…
跟咗frankie 八年嘅我, 每次俾佢剪完,都拒絕完成後照後面了. 已經係太信賴嘅程度. 我覺得最瘋狂是f.7頭髮很短的時候. 記得當時esprit 每次$500. 因為長得太快, 一個月要剪一次. 其實都好肉痛. 有了上癮的感覺. 到了愈剪愈短的階段.
佢最好係唔會點sell 你新product或新treatment. 知道我最唔鐘意染髮後, 之後完全無提過.
聽聞將會又轉新地方. 預約請打佢手提啦!
Anonymous said…
其實我同vivian都有搵過佢剪,
感覺佢唔係太岩剪長頭髮,
那時候我同vivian都有好長的頭髮,個次經驗係我同vivian都搵左另一個人re-do
(那時候espirit salon有免費re-do)

可以因為emily同ernus都唔會留太長的頭髮吧!

frankie個次仲勁sell我整負離子!
ernus said…
emily:
係呀,從來都唔會sell我,最好係呢樣。我都知佢會轉地方,仲要轉到好遠添。

Popular Posts