混沌

都說了,回到香港就不能自己。

昨晚風太大,直到5時我決定關窗開冷氣才睡得著,起床時又凍又累,好辛苦。

家中的PC搞了這麼久還是不能正常啟動,電腦真是人類的敵人-_-

b今天告訴我,月尾她又去法國南部和意大利出trip,拔去美國瑞士,我呢,下個月去新加坡,亞洲電訊展,聽到兩個terms,一個字,悶。

我想剪頭髮、做facial、游水、買相機、執房,通通都沒辦法完事。永遠要等週末,到了週末又有太多事務。停不下來。

生活又再次混亂起來,不停造古怪的夢。救命。

Comments

Anonymous said…
新加坡有雞飯,有咖喱,有蝦面,有黑白羅白糕,又有豬什.. 加上最重要的...是平。
都唔錯啦

除了啲女仔有冇儀態之外,新加坡都幾好呀,地鐵又無人講電話 (全部SMS).. 又無人通街食煙,
btw, this year, there starts a top-less club tim... haha..
Anonymous said…
係唔係識左我之後就成日發奇怪的夢?
ernus said…
paul,
你果然係去左幾個月,熟到咁,不過我去4日都冇乜時間去玩喇,topless club,哈哈,等你去啦!

仙,
好明顯係你o既問題,搞到我成日咁辛苦。
Anonymous said…
一定係仙的關係,比起o係香港的時間,我而家少發o左好多奇怪的夢!!

Popular Posts