再見假期

四日的假期很快便過去了,雖然沒有好好休息過,但能夠和家人過了三天,一起吃飯唱K看DVD,又能和男友及好友相聚暢玩,十分滿足,而且今年無論是不勞而穫的或是自己努力得來的收穫也豐富,總算是不錯的一個新年,不過要收拾心情明天上班,真的有點難度......

買了新一期的《Casa》,「最強.最新!住宅案內2006」,選出了全日本25間最佳設計住宅,一直都對建築十分有興趣的我,怎能不立刻買來見識一下呢?結果真是令我大開眼界,尤其是在地少人多地產商坐大的香港,我們見到的只有一式一樣的豪宅,但看到日本建築師如何在小小的空間內發揮創意,實在獲益良多!

Comments

森美 said…
原來我和你有同一個嗜好,喜歡看建築物及室內設計書,我有時無野做,會企PageOne一個下晝,狂揭那些靚靚設計書(因為唔捨得買),仲有諗過讀室內設計,最後當然係……諗過就算。
ernus said…
我鍾意建築,室內設計就一般啦,呢本《Casa》$100左右,雖然都幾貴,但係值得買!
Anonymous said…
其實我三年前返香港o既時候都買o左兩本日本室內設計書,唔記得叫咩名,一本男仔房,一本女仔房。勁好睇,都真係幾貴,唔記得幾錢,買o既時候幾肉赤,不過我仲keep到而家!!
ernus said…
v:
我之前都有儲開《CUTIE》的部屋書,不過睇睇下又好似冇乜特別,所以後來冇買了。

Popular Posts