Blog Tag《理想伴侶的8個條件》

大小無用遊於外處收到一個Blog Tag,題目是「理想伴侶的8個條件」,話明是理想,與現實未必可以完全相符,慶幸目前來說算十分接近,真的很難得。

理想伴侶:男
1. 愛主的基督徒
2. 年齡比我大
3. 中等身材(不要太肥或太瘦,不要太高或太矮)及OK靚仔
4. 無不良嗜好(包括吸煙、醉酒、賭錢等...)
5. 待人處事比我成熟
6. 會為理想而努力
7. 有文化修養(例如藝術、文學或音樂)
8. 覺得我靚

被我Tag中的5人包括:
地通拿的吹水文集
Noddy遊世界
森美樂園
波記飯堂
invisible dairies

Comments

YUEN said…
哈,ok靚仔不能Apply在地先生身上吧,看擺我自己在電腦上笑了一會。波仔可能好些
ernus said…
咩呀,下面O的人係我Blog Tag的人,即係叫佢o地都答同樣問題,唔係話ok靚仔。

呢行都冇靚仔>_<
不仔 said…
ern:

您好似講左句得罪所有男行家0既野XD
ernus said…
事實o者...如果你覺得有,你數畀我睇,睇下我係咪走漏眼
森美 said…
平時去記者會,都見到有一兩個的,不過我不認識他們,沒法說你知。不過靚仔與否一來見仁見智,二來心地靚最重要,太多樣靚的人心地黑過墨斗(當然也有樣衰的人如是),靚唔靚仔有乜所謂。
Anonymous said…
條件第8幾好
哈哈

除了靚之外
情人懂得欣賞自己是很重要的一環呀
ernus said…
森美:
靚唔靚仔都有所謂架,可以keep住我o既激情。而且我亦都冇話心地唔重要,如果又靚仔心地又好,就無敵囉。

Popular Posts