Goodbye 25

25歲是很多轉變的一年。
轉了工作、決定結婚、朋友患病,這三件事情都叫我想得很多,可說是廿多年來最疑惑的一年。
但仍感恩的是,仍然健康,仍然快樂,經歷得越多,反而更懂得倚靠神。
泰特問我,為甚麼生日總是要慶祝,我說,每過一年都是恩典,毋須舖張慶祝,但總不能不感恩。

說過要將生日願望送給安,希望你健康,我在等你回來。
(多謝你喺醫院都記得,都打畀我,禮物有拖冇欠,我記住架!)

Comments

lamkiuwai said…
哈,話咁快就一年了,祝你生日快樂!
Anonymous said…
Pat 都問過我同一個問題,我話唔係人人都有機會過一年大多一歲,當然要慶祝。

生日快樂~
ernus said…
多謝兩位!

玉林,我哋都識咗個好唔浪漫的男人。
Anonymous said…
對於我黎講, 係一個叫曬所有朋友出黎玩既好機會~

生日快樂~
不仔 said…
牛一了..幾快XD

Popular Posts