只此一次,因為心滿意足了

記者卡片真係好有用。100%地公器私用的一次。
「我就係東Touch Ernus。」
「就係你牙?!」握手。
「我鍾意咗你好耐好耐,由3P開始。」
「真係好耐!」(驚訝的表情)
我一直好緊張,不能相信從來只在舞台上令我十分愛的人就在我的面前,這麼親切。
把新碟《思 生活》也簽了(他記得我的名字怎串),看著他忙著上台唱歌,但對我仍超級nice,真的。
這一次之後,我再也不會去function找他了,這次只是彌補一個遺憾。
能夠親身和你談話,和你合照,證實你是一如所有人口中的nice guy,心滿意足了。

4月撐你《一期一會》。

P.S. 2號,這半年來我狠狠地把你拋離了,你回來後要努力一點了。

Comments

Anonymous said…
congratulations!!
哈, 真係就算去左巴室隆拿都唔緊要啦!
lamkiuwai said…
咁有冇找佢簽名? (我諗都唔會冇卦 XD )
YUEN said…
幾時先之有女記者找我用電話影合照呢?唆。看來我都不是演藝和才俊界的料子。
ernus said…
唔係用電話影架喎。

Popular Posts