下星期好大鑊

小時候覺得做一個大project好有型
由計劃到籌備到有製成品,好像很有滿足感
下星期真正面對著一個大project
倒是一點都不覺得有型

由通知到要有製成品只有個多星期
32頁的書仔由題目到內容都只是受人指使
沒辦法我只是個small potato
「好有用架,第時做porfolio」
「個個老細都係咁架啦,話要就要,畀一星期你咪算多」
可能是近日怨氣重
無論如何也提不起勁
我想無論我怎樣努力
最多換來一句「做得幾好」
衰左就好大件事

不過也許是性格使然
做出來的東西起碼能向自己交代吧
也唯有想,學了的東西就是自己的了
一想起它我就很緊張
打頭炮好大壓力
下星期要暫別羽毛球和gym了

Comments

Anonymous said…
明白
我都剛剛搞完一壇大野(你知我呢排忙咩既)

又係第一次做呢的野
每一日都好大壓力
時間緊迫
budget仲緊
main pt係「如果衰左就lia曬野!」

雖然完左之後, 覺得其實可以做得更好,
未算完全滿意。

但總算是很好的經驗!

Popular Posts