Wii is here

太多魔鬼在身邊,最後還是忍不了手買了Wii。想著想著原來是第一部自己買的家庭遊戲機呀,以前由紅白機到PS2都是爸爸買的,這次要回饋他了。第一隻遊戲買了《Wario》,跟NDS時一樣,玩了一整晚,果然沒有選錯!Wii的手掣會發聲會震,實在太厲害了!

我們不斷地寫字鼓勵別人消費,結果連自己也不停地消費。
不過做人最緊要玩得開心,當是送給自己的聖誕禮物好了(又來亂作藉口=P)。
以後又要買NDS遊戲又要買Wii遊戲,同事說:「玩老翻啦!」我說不會了,這是我的堅持,與及我對任天堂以及其他遊戲廠的尊重。
次世代遊戲機,還欠PS3,不過短期內也不會上當了。好好地享受Wii吧!

Comments

Anonymous said…
呀~~~~其實我都諗過買,但係因為走,同埋身份變番無收入人士,所以暫時要節制節制……
ernus said…
唔緊要啦,你去到美國希望有機會啦!
Anonymous said…
闊闊,好耐冇見啦!你就好啦,有Wii玩,果然係走在潮流的前端......
細佬近來都不斷問我買唔買Wii,又成日畀Game書我睇,話好玩。不過實在吸引,睇到人玩都覺得好正.....好似有Cooking MaMa喎。
ernus said…
欣欣:
買啦買啦,我地可以交換game玩嘛!
有Cooking mama呀,不過冇咁快出!你得閒黎屋企玩啦!

Popular Posts