再見PS3

由去年TGS到今日,關於PS3的報導已經寫了不知多少篇,每次也要新料新角度,其實這鬼東西還能搞出甚麼新意來?早已對這台機器感到厭倦了。(相信布先生也有同感吧)經常要將小事化大,其實我們這班人只是在穿鑿附會,沒有它,生活還是一樣的過。
明天在香港公開發售,去採訪通宵人龍影大龍鳳,相信是最後一擊了,日後只會再做軟件,還是悶,但也比一件會過熱的機器還好。

總之就是沒法子將感情投入在死物上,編輯說寫東西要有feel,我已經接近冷感了,還能如何說feel?每天坐在辦公室,就是不能投入,去找同事吹水、看雜誌看網站MSN,到最後胡亂寫幾篇稿子,總之交到貨就是了,對自己沒任何要求,反正在這本書,就是沒有人看我寫的東西。
對上一次有feel,已經是在奧地利的事。這半年,事業只是一池死水。想起就想哭。
誰來救救我。

Comments

Anonymous said…
轉工啦! 哈哈!
唔好唔開心啦!
最衰我又唔0係香港,
少左一個你可以訴苦的對象...
但係你都要繼續加油呀!!
ernus said…
又唔係唔開心o既,只係吐下苦水,去邊都好,總會有悶o既一日,最緊要係自己點調節,仍在努力中。

你知就好啦,不過似乎,我地日後可以日日見面o既機會,已經得番好少...
Anonymous said…
HAHA
你同我諗既野一樣
ps3 邊值得做咁多
做過就算啦
係咁做
做到爛
Raymond5pm said…
香港人已經俾 Sony 洗左腦啦... 無論 PS3 啲 Game 有幾差, 畫面有幾唔掂, 佢哋都可以話正... 無嘢好講, 所以啲書唯有照跟囉... 其實淨係睇 Call of Duty 3 同 Ridge Racer, 已經睇到 PS3 機能係比 360 差... 無計, PS3 粒 Display 只係 7800 GTX 級數, 而 360 有 8800 級數, 只係 Sony 吹水啲人又信咁解...
U記士多 said…
我最近很又同感, 無feel, 無mood, 無heart, 像我朋友的名言「最緊要有糧出」, 但甘又有甚麼意思呢!?
不仔 said…
ern:
做野就好似食野,日日果幾味,真係鮮果蔬菜都比佢悶死。

loeunice:
同感...年近歲晚,工作指數愈趨低下。可能係時候休息下。

raymond5pm:
SONY好識攪新聞,呢次佢好可能又過到骨。

禮:
PS3呢部機我都印象麻麻XD
Anonymous said…
How about Wii? 不過o的game好似好少
ernus said…
v:
Wii梗係正,你有得買唔該你快d買番部。

Popular Posts