Sony Ericsson軟硬天師Long Time No See

要寫埋Sony Ericsson原因好明顯啦,咁都要credit番佢嘅

睇完個show真係覺得自己老喇
成首《廣播道fans殺人事件》、《點解要大家笠》都識得背
仲要嘉賓係黎明(竟然係咁!),走出嚟嘅時候我會尖叫
佢永遠的恤衫白褲尖頭鞋,唱《我的親愛》,我又係成首都識背
然後我覺得軟硬+黎明呢個組合,就係十幾年前嘅世界
好Oldskool好小學
但我而家已經出咗嚟做嘢喇

講番個show,個人覺得普通啦
笑位一般歌唱一般跳舞一般

不過都係嗰句
又唔使錢
最緊要係自己睇𠴱吓開心咪得囉

Comments

lamkiuwai said…
我屋企仲有佢兩套 CD ,分別係《廣播道fans殺人事件》(綠色,內頁兩個大隻佬) ,同埋六隻 3 吋 CD 。
ernus said…
我仲勁,我有cassette,有阿Jan簽名!
不仔 said…
我細個果陣,完全無呢d嗜好...悶到嘔
Anonymous said…
Really amazing! Useful information. All the best.
»

Popular Posts