PR與記者

做記者,每日接觸得最多的,除了是電腦和同事,就是PR。
PR與記者,職責上是互相倚賴的,我們需要PR提供的資訊、幫忙借機,PR需要記者達成客戶的要求,基本上如果相處得好的話,大家也有好處。而事實上,這兩年來也認識了不少PR,有的甚至我會當成朋友;不過令人把幾火的,為數也不少。
有些工作不交帶,答應你的事永遠不兌現;有些一開記招就打廿幾個電話畀你,問你到唔到;有些過分大細超,你是細書的話眼尾也不望你,大報紙的話甚麼馬屁也來拍;有些態度惡劣,令你懷疑所有記者是他/她的殺父仇人。
最近遇到最離譜的,先是N記的某PR,公私不分到出晒名,如果你唔係比較有型的男記者,sorry,她是不會跟你說話的,咁我生出嚟係女仔,就default要畀佢黑面,有機出唔搵你,press con你最好唔嚟,出trip是她溝仔的好機會,人神共憤,全行皆知。
想不到一山還有一山高。某電影公司PR仲勁,打畀佢,冇來電顯示唔聽,用自己手提唔聽,好,咁我拎編輯個電話打,佢就聽,勁!好,過多幾個鐘,再用呢招,佢連編輯電話都唔聽!大佬,我同你夾個大event聽日開始,萬九樣嘢問你,你咁唔鍾意聽電話連份工都唔好做囉好冇!
(呢間電影公司專門訓練垃圾PR,唔只呢個啦已經)

只係想講,大家都係打份工啫,可唔可以醒少少當幫忙呢?

Comments

Anonymous said…
你地都只想找個好碼頭啫. 你自已有著落,又何必難為別人呢
Anonymous said…
你地都只想找個好碼頭啫. 你自已有著落,又何必難為別人呢
lamkiuwai said…
To Paul:
其實我唔係好明你講乜,講真,做左九年幾記者,乜野 PR 都見過。我唔怪佢地唔做野,但我見過有 d 連與記者關係都攪唔好,佢地都好難生存。
lamkiuwai said…
To ernus:
下次打電話前先打 1357 ,會顯示電話號碼,而對方亦未必知道電話是屬於誰。
Anonymous said…
乜電影公司用黎訓練PR的????????
ernus said…
地通拿:
1357我都識用,問題唔係佢見到來電顯示先聽,而係佢揀人嚟聽。
另外,我哋識咗paul咁多年,冇人知佢講乜,所以唔使理佢。

v仔:
冇公司係會用嚟訓練PR,收得人工你自己應該對你個位有番個交代,我覺得公司管理層畀啲咁嘅人繼續做,都有責任。
Raymond5pm said…
講真某o的 PR 的確係有問題o既...做得 PR 就要同各方攪好關係,得罪人多稱呼人少,又或者對不同人有不同態度的 PR 的確係最令人討厭,不但影響自己公司,仲會影響客人與媒體的關係。
Anonymous said…
Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Popular Posts