睡相


豹仔你究竟諗緊乜呢?

1. 「貓唔同狗,貓唔鬧得,貓無得教,貓呢家嘢,一切『睇心情』,而呢種處世態度,就係我最欣賞呢種動物的地方,亦都甘願屈就......你睇吓人幾犯賤。」﹣小克《東touch》

一語道破我們愛貓者的心聲,小克,請你繼續每期畫貓啦!
(另一個我相信自己愛貓的原因,應該是我對喜歡睡覺的人或動物,有特殊廦好。)

2. 完了,世界盃完了,終於。下屆沒有了碧咸做隊長的英格蘭,我還是會盲目地追捧的。要等四年了。

Comments

Anonymous said…
所以你都好喜歡我~~ 呵呵呵!!

呢兩日開始睇keroro,同埋阿爸阿媽一齊睇,哈哈!!
ernus said…
如果講到鍾意瞓覺,你應該比豹豹還要勁!

Popular Posts