我記得



我記得,第一次去台灣,和妳一起去。
我記得,第一條levi's,和妳一起買。
我記得,第一次k,和妳一起唱。
我記得,那年我們各自收到情人節禮物,向媽媽撒謊說是我倆送給對方的。
我記得,妳永遠最愛cherry chums和鄭伊健。

相識廿八年後的今天,妳手上抱著的,是一個兩個月大的女兒。
軟綿綿的、白雪雪的、頭髮濃濃的、好漂亮。
多希望能跟她相對多些,看著她長大。(快啲返香港啦!)
這種感覺好特別,比任何一個朋友的孩子更親切。

小小的courtney,最重要心記得要開,最終不管輸贏都一般可愛。

Comments

Mandy said…
那年我們各自收到情人節禮物,向媽媽撒謊說是我倆送給對方的。

你好好記性..仲記得有呢件事..哈哈..仲有講親電話,媽媽問係邊個,我次次都會話係你..

ANYWAY,多謝你的到訪,我地下年再見:)
ernus said…
我仲記得係mickey mouse音樂座同埋tough銀包添...

下次你帶courtney返黎,佢又大個咗喇,你記住upload多啲相畀我睇,我會掛住佢 :)

Popular Posts