老字號


是日放假(原來我已經十八日無放假T_T),終於有時間勇闖深水埗,買皮革做手工。走到大南街,有幾間老字號皮革店,我走進其中一間,店員大叔非常友善殷勤,替我找最適合的皮革,更叫我做好後帶回去給他看。到另一間買工具的,明明我沒買,老闆也熱情地跟我說東說西,我問他,店做了很久嗎?他說,六十幾年喇,阿爺嗰代做起。

的確,常常恨tokyu hands來香港開店,但今天之後,又超愛這種老字號。雖然一個人去深水埗,真係會畀人撩,嚇死。

Comments

tortoise said…
下次過來深水埗,記住話我知,等我同你去食好野!
V said…
That's a good sign!
It didn't happen when I went there when I was 18!
ernus said…
tortoise,我weekdays去呀,下次如果weekend去先搵你啦!

v,唔係啩,好得人驚架。

Popular Posts