收到第一份報稅表

1. 今日突然由公司秘書手上接到綠色的信封,人生終於第一次要交稅,大個女喇!
但點解寄份英文報稅單連同instructions來呢?對於一個母語係中文而又第一次填報稅表的人,會唔會有點harsh呢?

2. 每日來回東大街貓店兩次或以上,已經完全愛上那雙樣子蠢蠢但極頑皮的摺耳貓B女!是近乎迷戀的地步,好想好想抱她回家啊......

3. 近來除了NDS的《新牧場物語》外,還在努力XBOX 360的《Dead Rising》,前者是我的拿手玩意,後者則是我最害怕的恐佈動作遊戲,但因為XBOX 360的遊戲沒有太多選擇,也要破戒試試,玩落雖然覺得難,不過總算是有趣的,尤其是可以隨手拾起任何物件攻擊喪屍,快感一流,已經贏晒《Biohazard》啦!日日夜夜都被遊戲機佔據!

Comments

lamkiuwai said…
當你每年收到一份稅單的時候,你就會覺得唔係咁過癮 XD
Anonymous said…
簡直頂癮啦....尤其係你睇返原來一年來辛辛苦苦既勞力有咁多進貢左俾聯邦拎去打伊拉克、上繳州政府既又俾o的無良商人呃哂去修路之後短樁壓死人.....仲頂癮呀..
ernus said…
我都冇話覺得過癮...
pcheung said…
依家先收到第一份報稅表,果然是青春後生女啦!
Anonymous said…
我想話我到而家都未收到喎

'_'
Anonymous said…
我都未呀﹗原來我係最後生

Popular Posts