不可思議的sodagreen



初初聽蘇打綠,其實不容易接受。青峰的聲音尖尖的,那時候覺得,好怪。也相信很多人第一次聽蘇打綠的人,都有相似的感覺。
後來,身邊越來越多朋友喜歡蘇打綠(同事說:你鍾意林一峰冇理由唔鍾意蘇打綠),我又不忿氣,總覺得呢單嘢唔係咁簡單,借來聽,不經意的聽下聽下,才發現有些歌,很觸動。
這首《無眠》,不知為甚麼,總之就很想聽完又聽。我從來被歌詞感動多於旋律,初聽《無眠》是台語版的,完全不知道唱甚麼,單是旋律已經催淚,怎麼可能!再看別人在youtube寫的解釋,又聽國語版,就更喜歡。
羨慕台灣,有這麼多類型的音樂,有傻傻的盧廣仲,又有溫柔的青峰。

Comments

Iris said…
我考完試喇!!!!
等我介紹多d sodagreen俾你聽先得呀!!!=D
魔少 said…
sodagreen好野來~你聽埋"藍眼睛"同"頻率"你可能會愛上~哈
另外,我想問下呢,你講個隻"雙面雙眼皮膠紙"邊度有得買呢?我都有同樣情況,哈~
ernus said…
魔少:

多謝咁多人推介sodagreen的歌畀我,我會慢慢欣賞。
你去yahoo search「雙面雙眼皮膠紙」就搵到,我買嗰個係$18 44條。

Popular Posts