某日與攝影師同事閒聊,談起生仔生女的話題,我說我喜歡仔多一點(豹豹也是仔),他說:「仔唔好呀,唔返屋企架!」我說:「唔會呀,我細佬都幾好。」他說:「咁你屋企應該好溫暖。」

弟弟剛去了玩snowboard,我的態度一直是叫他玩多啲啦,第時返香港唔知幾時先有得去。
今晚匯報公公,他十分高興,笑笑口說:「雖然我自己冇得去,見到個孫咁開心,我都好開心,叫佢去多幾次呀,第時唔知仲有冇機會。」
心裡一陣感動。
我說:「係啦,仲要係瑞士呀。我去日本讀書嗰時都滑咗兩次雪呀,好玩呀。」
公公:「真係好。有機會真係要畀下一代去外國見識吓,去玩吓都係好事。」
(然後每次弟弟打電話回來,公公總是問他夠不夠錢用,我每次聽到,又是很感動。)

我想說的是,我們家裡有公公這個靈魂人物,讓我們甚麼也不用擔心,飛出去看世界,然後讓我們知道,在外面風風雨雨過後,這個家總是暖暖的充滿著愛等著我們。有這樣的家我們怎會不回家呢。
大概我這樣愛玩的性格也是從你而來的。

Comments

Popular Posts