史上最沒趣的trip之snowing Seoul

悶極,地方本身沒錯,只是主辦商有病,小的不提,但拉我們去見那個甚麼首爾市長,完全與工作沒關,也不見得開了眼界,只是為那個品牌虛張聲勢,極無恥。
每天也吃西式buffet,沒意思又不好吃,只有一餐吃了正宗韓國燒烤,超好味,又或者是物以罕為貴吧。
下了4天雪,還要是偶然有大雪的那種,雖然很美,但凍死。
連續幾天要在早上7時起床,要了我的命。要休息多少天才能回復啊。

我知道呢幾日你哋做得好辛苦,但係係我錯咩?我攰係因為我朝朝好早起身,唔係去咗玩,見市長我覺得一啲都唔威,你知唔知道「韓國好多野玩咩?」「好威呀你!」「過咗尋日,我地唔會再同情你!」呢啲說話有幾難聽?如果你覺得我出trip係去咗玩,你哋以後唔好畀我去啦。唔係做嘢辛苦就可以立亂搵嘢嚟嘈,一個係咁,兩個係咁,仲要嗰個竟然係你。點解。

Comments

lamkiuwai said…
所以 Keroro 軍曹點解咁多人睇,因為隻青蛙代表不同人的性格,下次見到你身邊的人,不妨叫佢地表演一下 Tamama 沖擊波!

Popular Posts